מגשימי החלומות

יש כמה אלפי ישראלים שגילו דרך להגשים לאנשים חלומות ולהפוך אותם למאושרים וגם להרוויח מזה הרבה כסף. על כל זה ואיך זה קשור ליום ההולדת של הבת שלי ולדב גומי ענק! בפוסט שלפניכם.

 

לבת שלי יש יום הולדת, והמשאלה היחידה שלה השנה הייתה לנעוץ את שיניה באוזן של ממתק דובי ענק מגומי כמו שהיא ראתה ב Youtube (משאלות של גיל 8). אני ואשתי התנגדנו לעניין בהתחלה, בכל זאת מדובר ב”ממתק” עם 4000 קלוריות! מלא בצבעי מאכל רעילים וכמויות אדירות של סוכר. בקיצור הטלנו וטו על הרעיון. אבל הילדה לא נרגעה, זה היה החלום שלה (וגם יום ההולדת שלה) והיא התחילה להפעיל את כל ארסנל המניפולציות הידוע למין האנושי כיד לגרום לנו לקנות לה דובי גומי ענק!.

כזה, האמת מגרה…

wlgbCherry_499.1

החלוקה ביני לבין אשתי היא כזו: היא אחראית על החינוך ואני אחראי לפנק. אז כמו אבא טוב חיפשתי פתרון איך להגשים את חלומה של הילדה. ואז עלה במוחי רעיון. מה אם יכולנו להכין את הדובי הענק בבית עם רכיבים בריאים ולא מסוכנים ומינימום סוכר. חיפוש קצר מאוד בגוגל העלה בדיוק את מה שרציתי! ערכת יצירה לממתקי גומי קטנים וגדולים שאפשר להזמין דרך אמזון

Nostalgia-Electrics-Gummy-Candy-Maker

המוצר עלה 150 ש”ח + משלוח של עוד 100 ש”ח, שילמתי באהבה רבה והמתנו בסבלנות. בשבוע שחלף זה כל מה שביתי דיברה עליו וזה הדבר הראשון שסיפרה לאנשים שפגשה, על אותה ערכה שאמורה להגיע ובעזרתה יוגשם חלומה. החבילה הייתה אמורה להגיע תוך 12 ימים ובכל יום היא ביקשה שאבדוק איפה היא נמצאת עכשיו ואעדכן אותה.

החבילה הגיע נכון ליום אתמול, 5 ימים מוקדם מן הצפוי. בשעה 8 בבוקר בדיוק נשמעה דפיקה בדלת וה”מלאך” עם החבילה הגיש לביתי את החלום שלה. רק לראות את פניה היה שווה לי הכל! היא הייתה מאושרת וגם אני.

ואז זה היכה בי! אני טעיתי כל הדרך ובחזרה! לא מדובר במסחר באמזון כי אם בהגשמת חלומות לאנשים!

למה בעצם אני לא מגשים חלומות באמזון?

בתור מי שייסד את “האקדמיה למומחים” אני תמיד אומר לנועצים שלי: “תעשו מה שאתם אוהבים ומה שיש לכם תשוקה עליו הכסף כבר יבוא בעקבות זה”. אני גם מאוד מאמין בלמכור משהו שאתה ייצרת וזה מה שנותן את הסיפוק. עם הנחות היסוד האלה יצאתי מנקודת הנחה שאיזה סיפוק אני כבר יכול לקבל מלמכור מוצר שמישהו אחר ייצר באמזון? זה נראה לי תמיד עסק קר כזה שמקימים לשם הכסף בלבד (ואני באמת מאמין שיש דברים יותר חשובים מזה).

מה שלא לקחתי בחשבון הוא את פניהם של מי שמקבלים את המוצר שהם כל כך רצו וחיכו לו. את אותה עקרת בית שקיבלה מיקסר חדש, את אותו הגבר שקיבל את החלף שהיה צריך לאופנוע שלו, את אותו זקן שקיבל את המכשיר הרפואי שהיה זקוק לו, את את אותה נערה שקיבלה את הספר או הדיסק שרצתה או את אותה ילדה שנועצת עכשיו את שיניה בדב גומי ענק! ויש אושר גדול בעיניה וגם בעיני.

344-344x500

אז המסקנה שלי היא שלפעמים האושר נמצא בדברים הקטנים, ולתת לאדם משהו שהוא רוצה וצריך בדיוק בזמן הנכון יכול להוות סיפוק גדול מאוד גם אם לא אני ייצרתי אותו.

כפתור

הצעת יעול לג’ף בזוס

ג’ף הוא מנכ”ל אמזון למי שלא מכיר, למקרה ששורות אלה יגיעו אליו (כן אה…) הייתי רוצה להציע תהליך של מיתוג מחדש לחברה על בסיס המסקנה שהגעתי אליה היום. סלוגן חזק כמו “we deliver dreams” או יכול בהחלט להוות ערך מוסף בהאנשת המותג והזדהות של אנשים איתו וכן… גם להגדלת המכירות. מוכן לייעץ בנושא תמורת סכום סמלי של 8 ספרות. למקרה שתפגשו אותו איפה שהו…

בינתיים גם אני שוקל להפוך להיות מגשים חלומות. רוצים גם? לחצו כאן 

כפתור

 

תכירו את מגשימי החלומות

 

 

 

ספרו לי מה חשבתם על הפוסט?

Leave A Response

5 + 7 =


* Denotes Required Field